نگاهی متفاوت به شیطان از منظر قران و روایات

شیطان موجودی نام اشنا اما مبهم .! موجودی که علارقم معروفیت حضورش کمتر حس میشود سعی داریم نمود شیطان در زندگی را بیشتر شناسایی کنیم

نگاهی متفاوت به شیطان از منظر قران و روایات

شیطان موجودی نام اشنا اما مبهم .! موجودی که علارقم معروفیت حضورش کمتر حس میشود سعی داریم نمود شیطان در زندگی را بیشتر شناسایی کنیم

کمتر کسی را میتوان در سرتاسر جهان پیدا کرد که از شیطان استقبال کند و با اختیار خودش از او پیروی کند اما در عمل کمتر کسی را میتوان پیدا کرد که در راه شیطان نباشد یا لااقل سابقه ی این گرفتاری را نداشته باشد.تشخیص مواردی که تحت تاثیر شیطان هستیم و تحلیلی صحیح از نحوه ی فعالیت شیطان و چگونگی اثر پذیری انسان از شیطان موضوع بحث این وبسایت است

دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
آخرین نظرات
  • ۱۶ اسفند ۰۱، ۲۱:۵۵ - حامد جلالی مقدم
    مفیدبود

جن عاشق

يكشنبه, ۱۶ آبان ۱۴۰۰، ۰۳:۳۹ ب.ظ

 جن عاشق

جن عاشق به چه ماجرایی اشاره داره..؟! بهتره اول راجع اینکه دقیقا به چی میگن جن عاشق و نشانه هاش چیه صحبت بکنیم.تا بعد بریم سر درمانش.چون شاید اصلا مشکلی که الان باعث اذیت شده جن عاشق نباشه .

بطور خلاصه به جنی که باعث تحریکات جنسی در بیداری میشه میگن جن عاشق.دقت کنید در بیداری بودنش مهمه..همه ی مردم خوابهایی میبینن که تحریکات جنسی میشه.و اتفاقا به اینجور خوابها هم میگن خواب شیطانی .و کسی که بخاطر دیدن این خواب جنب بشه رو میگن طرف شیطانی شده.این اصطلاح عامه که قدیمیها میگفتن.یعنی اصلا نشانه ی داشتن مشکل نیست و همه ی مردم کمو بیش تجربه میکنن.که علت پزشکی هم داره .گاهی در افراد مجرد مایع منی بیش از حد در بدن جمع میشه و اماده ی تخلیه شدنه که در خواب این اتفاق  میافته و کاملا هم عادیه.و معمولا تا زمان ارضای جنسی فرد در خوابه و خواب میبینه و لحظه ی خارج شدن منی از خواب بیدار میشه و ماجرا هم تموم میشه .

اما گاهی اوقات این تحریکات بعد از بیدار شدن قطع نمیشه و در حالت خواب و بیدار و نیمه هوشیار همون خواب یا با کمی تفاوت صحنه های محرک ادامه پیدا میکنه..نه تنها تصاویر محرک میبینه که حضور جنس مخالفی رو در کنار خودش احساس میکنه.و بسته به روحیات و ویژگیهای فرد ممکنه جزییات این حضور خیلی واضح و طبیعی باشه.تا جاییه که فرد تصور میکنه انسانی نامرئی اونجا هست که مشغول معاشقه شده.و چون لذت بخشه و حالت نیمه هوشیاری هم هست.و البته با غلبه ی خود جن بر احساسات فرد صورت میگیره لذا نه تنها نمیترسه که حتی استقبال هم میکنه.و شرایط رو برای ادامه ی این معاشقه اماده میکنه  اما معمولا ارضایی صورت نمیگیره.یعنی این معاشقه توسط جن به پایان نمیرسه حتی تا نزدیکی ارضا میبره ولی اجازه ی انزال نمیده.و نهایتا فرد با خود ارضایی ماجرا رو تمام میکنه.که یکی از عجیبترین کارهای جنه که دلیلش رو هم عرض خواهم کرد.

این اتفاق گاهی ممکنه در هوشیاری کامل اتفاق بیافته یعنی لحظاتی قبل از خواب یا وقتی در حالت استراحته ولی بیداره و در بعضی موارد حتی در حالت نشسته و عادی هم اینکارو میکنه.

بطور کلی وقتی جن عاشق فعالیت میکنه انسان رو به هر شکل که بتونه سمت برانگیخته شدن هدایت میکنه.براش فرقی نداره با چه وسیله ای تحریک بکنه.یوقت به همجنس سوق میده یوقت به روابط نامشروع یوقت سمت فیلمهای محرک و حتی گاهی نسبت به همسر و کسی که رابطع داشتن با اون حلال هستش .با این تفاوت که نوع رابطه رو از حالت عادی خارج میکنه جوری که مدت زمانی که فرد در حالت برانگیختگی هستش طولانی بشه. بر خلاف انچه بعضی ها ادعا میکنند جن عاشق فرد رو مشخصا سمت خود ارضایی سوق نمیده بلکه هدفش اینه فرد در حالت برانگیختگی بمونه خود ارضایی توسط خود فرد و بعد از تحریک طولانی انجام میشه که جن اصلا تمایلی به ارضا شدن و تموم شدن این حال نیست. 

چند تا نکته ی خاص در جن عاشق هست که همینها وجه تفاوت میان داشتن جن عاشق و یا جنب شدن معمولیه.

اول اینکه این اتفاق معاشقه کردن همونطور که عرض شد در بیداری هم اتفاق میافته یعنی اگه کسی فقط خواب جنسی دیده دلیل بر داشتن جن عاشق نمیشه.

دوم اینکه در صورتی که جن عاشق باعث تحریک جنسی شده باشه تحریکات مذکور بدون کنترل و یا تلاش خود فرد انجام میشه یعنی این نیست که با فکر کردن و تلاش خود انسان چنین  چیزهایی تصور بشه .بلکه هیچی تحت کنترل انسان نیست و همه چی با تصمیم شریک جنسی ای که دیده نمیشه صورت میگیره..

سوم اینکه منظور از تحریک احساساتیه که در زمان حضور معشوق واقعی در بستر اتفاق میافته رو عینا بدون تفاوت ایجاد میکنن .بحدی که فرد به حضور انسانی نامرئی یقین میکنه.همه چی کاملا عادیه.

چهارم.در تحریکی که توسط جن عاشق انجام میشه لذت جنسی بسیار بالاست اما هیچ وقت اجازه ی انزال نمیده..مگر اینکه خود فرد اقدام به خود ارضایی بکنه.

پنج اینکه در صورت داشتن جن عاشق فرد میتونه با اون جن ارتباط برقرار کنه و کمو بیش میتونه باهاش تعامل داشته باشه.بدون اینکه چیزی به زبان بیاره .همه چی با ذهن انجام میشه..

همینطور باعث میشه فرد با تحریک شدن سمت خود ارضایی بره اما این خود ارضایی کمی متفاوته.معمولا خیلی زمان زیادی  رو صرف اینکار میکنن که علت رو در ادامه عرض خواهم کرد.

میل به شهوترانی غیر متعارف بارزترین نشانه ی این جن هستش .همینطور پیدا شدن یک موی بلند زنانه اطراف الت مردها ، حرکت جسمی روی بدن ، گرم شدن و فشار اوردن به اعضای بدن هم نشانه های دیگه محسوب میشن

حالا با توجه به این توضیحات اگه کسی جن عاشق داره ،ادامه ی مطالب میتونه براش مفید باشه.والا صرفا حرف افراد دعا نویس یا امثال طب روحانی مبنی بر داشتن جن عاشق رو جدی نگیرید و ابدا از دعاها و دستور العملهاشون استفاده نکنید که میتونه واقعا مشکل ساز بشه.اگه نشانه های بالا رو در خودتون دیدید یعنی جن عاشق دارید و الا خیر.

ایا جن هم شهوت جنسی داره و میتونه با انسان همبستر بشه.

به نظر میرسه سوال بجایی باشه.یعنی گذشته از همه ی این صحبتها ایا اساسا جن شهوت جنسی داره.و در صورت مثبت بودن جواب ایا میتونه با انسان معاشقه و نزدیکی کنه.

جواب این سوال دو بخش داره.یکی اصل داشتن شهوت جنسیه که جواب اینه بله .جن هم باید برای تدام نسل یک کششی به جنس مخالف داشته باشه و الا تولید همجنس و زاد ولد متوقف میشه.و ما میدونیم که جنیان هم زادو ولد دارن یعنی شهوت جنسی هم دارن.و غیر قابل انکاره.

اما ایا میتونن با انسان معاشقه کنند؟! جواب سوال رو با چند تا مقدمه عرض میکنم.

جنس انسان از خاکه و از ماده ی سنگینه..انسان با قوه ی احساسات و اتفاقات شیمیایی و هورمونی در بدن مادیش حس شهوت رو درک میکنه.که ابزار تخلیه  و استفاده از این نیرو رو هم داره.

اما جن چطور!؟ جنی که از ماده ای بسیار سبک و از جنس اتش خلق شده.و سیستمش کلا متفاوت از انسانه و عملا هم نه فعلو انفعالات شیمیایی و هورمونی رو میتونه تجربه کنه و نه اندام تناسلی مثل انسان رو داره چطور ممکنه بتونه با انسان معاشقه کنه و هم بستر بشه .

پس جواب  سوال میشه خیر .جن نمیتونه با انسان معاشقه کنه و شهوتش رو ارضا کنه.

قطعا جنیان برای تولید مثل یه نیرویی مشابه شهوت ما دارن..تحریک میشن.برانگیخته میشن.و ارضا هم میشن اما هیچ ارتباط و یا شباهتی به شهوت انسان نداره و اساسا چنین چیزی برای جن مفهوم نیست..ما انسانیم و با شاخصه های انسانی خودمون حس جنسی رو درک میکنیم هیچ توجیهی نداره که جن هم همین حس رو داشته باشه و درک کنه 

بنابر این جن بدون داشتن حس جنسی مشابه انسان ، چطور ممکنه با انسان نزدیکی بکنه 

جواب این سوال خیلی دقیقه و با اطمینان میگم در وبسایت دیگه نمیتونید این مطلب رو پیدا کنید.حقیقتا مطلب تازه و ارزشمندیه.

جن هیچ حس جنسی نسبت به انسان نداره اما یکی از ویژگیهای همه ی جنها اینه که به سیستم اعصاب و احساسات انسان بطور عجیبی اشراف دارند.یعنی جن میتونه همه ی احساسات انسان رو بشکل تقلبی براش ایجاد بکنه.واقعا مطلب عجیبه.ولی شیطان با همین ابزاره که میتونه در کارش موفق بشه والا چطور ممکنه بتونه انسان رو به سمتی که میخواد سوق بده.

حواس انسان هم خیلی متنوعه.احساس غم شادی حزن استرس ترس افسردگی میل به انزوا.،احساس پوچی،احساس شهامت کاذب ،میل خودکشی،و حتی حس شنوایی و بینایی و بویایی و حتی لامسه رو هم میتونه بشکل کاذب در انسان ایجاد کنه.

وقتی میگیم کاذب یعنی اینکه هیچ دلیلی برای خستگی نداریم ولی خسته هستیم.دلیلی برای ترس نیست ولی میترسیم.و...چیزی برای دیدن نیست ولی میبینیم.اصلا توهم که میگن بخشیش توسط همین جنیان ساخته میشه .و وهم هم یکی از اصلی ترین موضوعات جن محسوب میشه.و در واقع تمام قدرت جن هم در همینه.

لذا جن میتونه حس شهوت رو هم در انسان برانگیخته بکنه ولی سوال اینجاست که چرا باید بخودش زحمت همچین کاری رو بده در حالی که خودش چیزی حس نمیکنه.

جواب اینه که سه تا دلیل اصلی و مقداری هم دلیل متفرقه داره .اول اینکه با تحریک نابجا باعث مبتلا شدن فرد به گناه میشه و گناه هم باعث اسیب خوردن هاله میشه .و اینجوری راه رفت و امد جن به بدن باز میمونه و باز هم میتونه به بدن نفوذ کنه.

دوم اینکه بعضی از احساسات انسان باعث خارج شدن مقدار زیادی انرژی میشن.و جن هم دنبال همین انرژیه.اصلا برای گرفتن این انرژی به انسان نزدیک میشه .گاهی وقتها بدلیل اینکه جن مدت زیادی در بدن بوده و انرژی قربانی رو تا حد زیادی گرفته و دیگه نمیتونه براحتی از انرژی فرد جذب خودش بکنه لذا میره سراغ اینجور احساسها..حس شهوت یا ترس یا استرس و نظر اینها باعث ازاد شدن مقدار فراوانی انرژی از انسان میشن.انسان هر قدر هم ضعیف و بیحال که باشه در زمان شهوت انرژیش زیاد میشه و حرکاتی رو میتونه انجام بده که قبلا نمیتونست..

سوم اینکه هر وقت انسان تحریک میشه و در حالت برانگیختگی و شهوت قرار داره هاله شکلش بهم میریزه و جن به راحتی میتونه از منابع انرژی استفاده بکنه حتی اگه فرد هاله ای قدرتمند هم داشته باشه و در راه حلال تحریک  شده باشه باز هم هاله بهم میریزه و جن  میتونه بهش نفوذ کنه و حتی در نطفه شریک بشه.و بر همین اساسه که گفته شده قبل از مجامعت بسم الله و دعاهای مخصوص فراموش  نشه

 نکته ی مهمی که دلیلی بر درستی این ادعا هستش اینه که جن تا جایی که بتونه در زمان معاشقه تلاش میکنه فرد زمان زیادی رو در حالت شهوت بمونه و اجازه ی ارضا نمیده! یا وقتی به خود ارضایی سوق میده جوری ذهن فرد رو درگیر میکنه که زمان زیادی رو به این کار مشغول بشه..دلیل اینکار هم اینه که جن میخواد زمان بیشتری از فرد انرژی بگیره .هر قدر این زمان بیشتر طول بکشه انرژی بیشتری هم از فرد خارج میشه.

مشاهدات افراد مدیوم در این مورد

یکی از منابع مهم این وبسایت مشاهدات افراد مدیوم یا کسانی که به نحوی قدرت دیدن ماورا رو داشتن هستش که شاید مستند هم محسوب بشه.

مشاهدات یکی از همین افراد مدیوم که جن رو از بچه گی میدیده و باهاشون مانوس بوده جالبه.

[ایشون میگفت در زمان تحریک کردن جنها بهیجان در میان و با ولع خیلی زیاد مشغول بوییدن اندام جنسی میشن.؟!]

مطلب ایشون به اطلاعات بنده خیلی نزدیکه و کمک زیادی هم میکنه.تعبیر ایشون بوییدن بود اما به عقیده ی بنده مکیدن عبارت مناسبتریه.جن انرژی انسان  رو به حالت مکش به خودش جذب میکنه.اگرچه از قدیم هم گفتن که جن با بو کردن غذا میخوره اما شاید اونها هم صحنه رو درست توجه نکردن چون بوییدن با بینی انجام میشه و جنبه ی غذایی نداره اما مکیدن با دهانه و غذا هم با دهان خورده میشه.ضمن اینکه مشاهدات دیگه نشون میدن که همون مکیدن تعبیر بهتری باشه.

در هر صورت ماجرا جن عاشق همین بود که عرض شد.جن عاشق روح جن عاشق جسم .جن لواط و....اینها رو جدی نگیرید.چون همه شون با تقلید از همدیگه یا مراجعه به یکی دو تا کتاب قدیمی این ادعا ها رو دارن و هیچکدوم با تجربه و مشاهدات افراد چیزی رو تحلیل نگردن .ضمن اینکه غیر از منبع مشاهداتی که بنده ذکر کردم منبع ماورایی دیگه ای هم در درک موضوع کمک کرده و مطلب برای خود بنده یقینی هستش

درمان جن عاشق

با این اوصاف تا حد زیادی تکلیف ما با این جن روشن شد.

اولا مراقب باشیم به این جن میدان ندیم.چون وقتی جن میتونه از انسان سواستفاده بکنه که خود فرد اجازه بده و الا تلاش اون تاثیری نخواهد داشت.و صد البته دونستن این حقیقت که جنی که به جن عاشق معروفه در واقع دشمنیه که تلاش میکنه  شیره جان ما رو بگیره و اصلا صحبت عشق و علاقه در میان نیست میتونه کمک زیادی به انگیزه دادن به فرد قربانی بکنه.لذا همون دستوراتی که برای رهایی از خود ارضایی گفته شده اینجا هم باید انجام بشه

دوم جن عاشق در واقع همون جنیه که سالها قبل در بدن قربانی مستقر شده و همه رقمه ازش استفاده کرده..این نیست که موضوع شهوت یه موضوع بخصوصی باشه و جنی فقط به خاطر این به انسان نزدیک شده باشه.لذا همون کارهایی که برای دفع جن از بدن مطرح کردیم رو همینجا هم باید مراقب باشیم.که در ادامه بطور خلاصه یکبار دیگه اشاره ای به همه ی موارد میکنیم 

اول.تنهایی و بیدار ماندن زیاد در بستر قبل از خواب باید ترک بشه.

دوم به محض اینکه نشانه های فعالیت جن برای تحریک رو حس کردیم تغییر موقعیت بدیم.جوری که نتونه به کارش ادامه بده

سوم.عریان بودن در هر حال درست نیست حتی در حمام کاملا عریان شدن درست نیست

چهارم.از تاریکی بشدت اجتناب بشه حتی زمان خواب حتی المقدور یه مهتابی روشن بمونه

پنجم.تا جایی که ممکنه بی تحرک نبودن..یعنی هر قدر بیشتر در حرکت بودن و به بدن فرصت استراحت ندادن و شب هم زودتر به بستر رفتن  بهتره

ششم موسیقی و هر مخدر دیگه مثل مشروب و مواد مخدر و توهم زا به بدتر شدن اوضاع دامن میزنن

هفتم داروهای ارام بخش و خواب اور باعث باز شدن حواس اتری میشن که با مشورت پزشک حتی المقدور استفاده نشه

هشتم استفاده از عطر و ادکلن و مشک و عود خصوصا اطراف محل اندام جنسی.

نهم دوری کردن از هر گونه الودگی در منزل و لباس.یعنی اهمیت دادن به نظافت.

دهم نماز خواندن با توجه و اول وقت و قرائت قران. 

یازدهم.شرکت در جلسات عمومی و خصوصا مذهبی و باز خصوصا در جلسات روضه و کلا مجالس اهل بیت .اما در هر صورت بین مردم بودن خیلی مفیده.و باعث قوی شدن هاله میشه

دوازدهم.این نکته خیلی مهمه .بعد از اینکه غسل واجب شد بلافاصله غسل انجام بشه تاخیر در غسل و ماندن در جنابت باعث سلطه ی جن میشه همینطور ماندن در حیض و ...

سیزدهم استفاده نکردن از طلسمها و دعاهایی که مدعیان توصیه میکنند.

و توصیه های دیگه که در همین وب هم میتونید مطالعه کنید

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی