نگاهی متفاوت به شیطان از منظر قران و روایات

شیطان موجودی نام اشنا اما مبهم .! موجودی که علارقم معروفیت حضورش کمتر حس میشود سعی داریم نمود شیطان در زندگی را بیشتر شناسایی کنیم

نگاهی متفاوت به شیطان از منظر قران و روایات

شیطان موجودی نام اشنا اما مبهم .! موجودی که علارقم معروفیت حضورش کمتر حس میشود سعی داریم نمود شیطان در زندگی را بیشتر شناسایی کنیم

کمتر کسی را میتوان در سرتاسر جهان پیدا کرد که از شیطان استقبال کند و با اختیار خودش از او پیروی کند اما در عمل کمتر کسی را میتوان پیدا کرد که در راه شیطان نباشد یا لااقل سابقه ی این گرفتاری را نداشته باشد.تشخیص مواردی که تحت تاثیر شیطان هستیم و تحلیلی صحیح از نحوه ی فعالیت شیطان و چگونگی اثر پذیری انسان از شیطان موضوع بحث این وبسایت است

دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
آخرین نظرات
  • ۱۶ اسفند ۰۱، ۲۱:۵۵ - حامد جلالی مقدم
    مفیدبود

تاثیر جن عاشق بر رفتار انسان (قسمت اول)

دوشنبه, ۴ مهر ۱۴۰۱، ۰۳:۵۶ ب.ظ

تاثیر جن عاشق بر رفتار انسان (قسمت اول) نکات مهم در مورد نفوذ جن به بدن

تاثیر جن عاشق بر رفتار فرد

وقتی یک جن تا جایی تونسته پیش بره که میتونه از انرژی های بالقوه ی قربانی هم استفاده کنه معنیش اینه که تونسته به شخصیت فرد کاملا مسلط بشه و هر جا که لازمه به زندگیش جهت بده.

در تعریف عملکرد جن عاشق در پست جداگانه ای توضیح داده شد که در واقع وقتی جنی سالها در بدن فردی حضور داره و هرچی انرژی تولید میشده رو جذب کرده کم کم به این فکر میافته که یجوری فرد رو وادار کنه از انرژی های بالقوه ی بدنش هم استفاده کنه و مواد ذخیره شده در بدن رو تبدیل به انرژی بکنه.(چون بحث ما در مورد جن هستش دیگه وارد بحث نحوه ی ازاد کردن انرژی در بدن نمیشیم .خصوصا اینکه موضوع تخصصی هم هست و ارتباطی به دانش ما نداره .اما با یک سرج در اینترنت میتونید مطالب مفیدی در کم و کیف ازاد سازی انرژی در بدن رو مطالعه بفرمایید.)

ترس.خشم.شهوت.استرس.و حتی هیجان های سنگین باعث تولید و مصرف انرژی زیادی از بدن میشه.منابع انرژی که بخشیش در چربی ها و بخشی در خون و سایر قسمتهای بدن بطور بالقوه موجود هستش در واقع ذخیره ی بدن برای مواقع اضطراریه..وقتی میزان مصرف انرژی از میزان دریافت منابع اولیه که همون غذا خوردن باشه بیشتر باشه بدن کم کم رو به افول میره و توانایی های خودش رو از دست میده.و نهایتا فرد دیگه قادر به انجام امورات عادی و روز مره هم نخواهد بود.و این نقطه تازه شروع اسیبهای جدی ایه که بدن متحمل خواهد شد.

از اونجایی که جن برای جذب انرژی در بدن نیازمند شرایط بخصوصی هستش لذا تمام تلاشش رو میکنه قربانی رو در مسیری که خودش نیاز داره بندازه.مثلا در زمان جذب انرژی فرد باید بیحرکت باشه.اگه بدن ارامش نداشته باشه جن هم نمیتونه انرژی مورد نظرش رو جذب بکنه .بنابر این تقریبا روشن شد که جن مشغول چه کارهایی باید بشه.مسلما یک فرد سالم و اجتماعی و با نشاط هیچ وقت کنج خونه کز نمیکنه.اصلا نمیتونه یجا بشینه.هیچ کاری هم نداشته باشه مشغول تمیز کردن منزل میشه یا میره با کسی مشغول گفتگو میشه.و....

ولی جن اصلا دوست نداره قربانی این کارها رو بکنه.به همین دلیل فعالیتهای جن عاشق شکل میگیره همون مواردی که در وبسایتها شاید مطالعه کرده باشید از این مرحله به بعد و به منظور فراهم کردن شرایط جذب انرژی حرکاتی صورت میگیره.و سایر توجیهاتی که گفته شده صحت نداره.مثلا گفته میشه چون جن عاشق اون فرد شده لذا اجازه نمیده ازدواج بکنه و خواستگاریهای فرد رو بهم میزنه یا موارد مشابه.در حالی که همه ی داستان برمیگرده به اینکه جن میخواد از قربانی انرژی بگیره و تلاش میکنه بستر رو اماده کنه.

اگه کسی که جن عاشق داره نمیتونه ازدواج بکنه (صدالبته که میتونه و این ادعای دعا نویسهاست که ما هم تکرار میکنیم که در ادامه توضیح خواهیم داد.)برای اینه که همین که صحبت خواستگاری جدی بشه زندگی اون فرد هم تغییر میکنه.میهمانی ها زیاد میشه.خود فرد به جنبو جوش میافته و کلا حال طرف از غم و غصه به شادی تبدیل میشه و بعدش هم که مراسم عروسی و شلوغی و زندگی جدید با فردی جدید که پر از هیجان و حرکته.لذا جن تمام تلاشش رو میکنه قربانی وارد این داستانها نشه تا بتونه بکار خودش برسه..

جنی که سالها در بدن کسی بوده به همه ی روحیاتش اگاهه و میدونه نقاط قوت و نقاط ضعف اخلاقی و فکری اون چیه.لذا خیلی با دقت وظرافت شروع میکنه به القای احساساتی که خودش برای جذب انرژی نیاز داره.

نکته ی ترسناکه ماجرا اینه که وقتی جن به مرحله ی جن عاشق شدن رسیده در واقع تونسته به همه ی احساسات فرد مسلط بشه و با همین توانایی تونسته کاری بکنه که بهش جن عاشق گفته بشه.

جن عاشق بقدری به احساسات و سیستم اعصاب قربانی مسلط هستش که بدون اینکه جنس مخالفی حضور داشته باشه فرد باورش بشه که در حال نزدیکی با یک انسانه نامرئیه.حقیقتا موضوع شگفت انگیز و ترسناکه.

ماجرای جن عاشق جوریه که کمتر کسی تمایل داره راجعش حرف بزنه اما اگه کسی بخواد اطلاعات خودش رو صادقانه به اشتراک بذاره حقیقتا متحیر کنندست.این موضوع که همه ی این افراد باورشون میشه که انسان نامرئی ای در حال معاشقه کردن با اون هستش حس مشترکه همه ی افراده.جالب اینکه همه شون اصرار دارن که مورد خودشون استثنا بوده و جن واقعا بشکل انسان نامرئی کنارش حضور داشته و باهاش صحبت هم کرده و اطلاعات خاصی رو هم بهش دادن که منحصر به خودشون بوده.گرچه بعد از اینکه دلایل خودمون رو میگیم قانع میشن.اما غرض اشاره به توانایی های عجیب جنیان در تحریک انواع احساسات انسان بود.جن عاشق فقط یکی از کارهاییه که جن بامهارت خیلی زیاد شهوت جنسی رو در انسان ایجاد میکنه .تمام احساسهای انسان رو میتونن نابجا و بدون دلیل فعال کنند بدون اینکه ردی از خودشون بجا بذارن.

همیشه افرادی هستند که بعد از ساعتها گفتگو باز هم نمیتونن متقائد بشن که بعضی از احساساتشون واقعی نبوده.خصوصا اینکه بعضیها شخصیتشون جوریه که نمیتونن بپذیرن که چنین فریب سنگینی رو خوردن و متوجه نشدن.یا از اینکه بعضی وقتها احساساتی بهشون دست میده که بدون دلیل هستش حس خوبی ندارن و مقاومت میکنن.مثلا خیلی ها بیجهت عصبی میشن.بی جهت بودنش رو اطرافیان میتونن تشخیص بدن ولی خود فرد زیر بار نمیره.خصوصا اگه سالها گرفتار این مشکل بوده باشه.چون معنی این حرف اینه تمام این مدتی که اون فرد عصبانی میشده و با زنو بچه ش دعوا میکرده بخاطر فریبی بوده که از جن خورده و الا نه بچه هاش مقصر بودن و نه همسرش.و سالها بدون دلیل منطقی باعث شده زنو بچه ش اذیت بشن یا گاها کتک هم بهشون زده و اگه الان بخواد بپذیره مشکل از اونها نبوده براش سنگینه.

و این یه واقعیت تلخیه که اغلب مردم کمو بیش گرفتارش هستند.چقدر مردم دچار عصبانیت میشن و برای عصبانیتشون هم حتما چند تا دلیل پیدا میکنند و گاها بخاطر غرور و لجاجت سر یکبار عصبانیت که باعث درگیری هم شده سالها چند تا خانواده با هم قطع رابطه میکنند.وقتی ادم به این فکر میکنه که واقعا جن چقدر راحت میتونه زندگی انسانها رو به جهنم تبدیل بکنه تنش میلرزه.

به همین دلیله که در قرانه و روایات نسبت به شیطان خیلی هشدار دادن.و گفتن مراقب باشید.

نکته ی مهم و کلیدی این پست رو در چند جمله خلاصه میکنم

تقریبا در همه ی مواردی که مردم عصبانی میشن هیچ دلیل منطقی ای برای عصبانیت وجود نداره چون اصلا عصبانیت اصلش بدون دلیل ایجاد میشه و با خشم تفاوت داره.

ممکنه فردی از رفتار کسی شدیدا خشمگین و ناراحت باشه.این اشکالی نداره چون حتما یه دلیلی برای خشم داره و الان هم کاملا بخودش مسلطه .حرف نامربوط نمیزنه و رفتاری که بعدا پشیمانی داشته باشه انجام نمیده دیگران هم بهش حق میدن خشمگین باشه

اما همون فرد اگه تحت حمله ی یک جن قرار بگیره خشمش تبدیل میشه به عصبانیت .دیگه این فرد کنترل حرفاش دست خودش نیست رفتارهای خطرناک و خارج از عرف انجام میده و بعد از فروکش کردن عصبانیت خودش شرمنده میشه.

در زمان عصبانیت جن میتونه انرژی فراوانی رو که فرد عصبانی در حال ازاد کردنش هست رو جذب بکنه.هاله انسجامش رو از دست میده و سایر جنیان حاظر در منطقه هم هجوم میبرن سمت اون فرد و مشغول جذب انرژیش میشن و باز اتفاق تلخ دیگه اینه که با این اتفاق اسیبی به هاله وارد میشه که اگه خیلی زود ترمیم نشه تا مدتها راه ورود اجنه به فرد باز میمونه و فرد مکرر عصبی میشه و گرفتار انواع دیگه ی فریب جنیان میشه.

و نکته ی تاسف بار دیگه اینکه همه ی این گرفتاریها گاهی اوقات فقط بخاطر اینه که یک یا چند جن میخواستن از قربانی انرژی بیشتری بگیرن!! همین.

گرچه گاهی اوقات هم جنی که وارد ماجرا شده از نیروهای ابلیس بوده و هدفش مشخصا ایجاد تفرقه و دشمنی بین مردم و نهایتا دور کردن انسان از خداوند بوده.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی