نگاهی متفاوت به شیطان از منظر قران و روایات

شیطان موجودی نام اشنا اما مبهم .! موجودی که علارقم معروفیت حضورش کمتر حس میشود سعی داریم نمود شیطان در زندگی را بیشتر شناسایی کنیم

نگاهی متفاوت به شیطان از منظر قران و روایات

شیطان موجودی نام اشنا اما مبهم .! موجودی که علارقم معروفیت حضورش کمتر حس میشود سعی داریم نمود شیطان در زندگی را بیشتر شناسایی کنیم

کمتر کسی را میتوان در سرتاسر جهان پیدا کرد که از شیطان استقبال کند و با اختیار خودش از او پیروی کند اما در عمل کمتر کسی را میتوان پیدا کرد که در راه شیطان نباشد یا لااقل سابقه ی این گرفتاری را نداشته باشد.تشخیص مواردی که تحت تاثیر شیطان هستیم و تحلیلی صحیح از نحوه ی فعالیت شیطان و چگونگی اثر پذیری انسان از شیطان موضوع بحث این وبسایت است

دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
آخرین نظرات
  • ۱۶ اسفند ۰۱، ۲۱:۵۵ - حامد جلالی مقدم
    مفیدبود

تعریف جن عاشق

علارقم مشابهت مطالب با پستی که در وبلاگ دیگه ای منتشر کردم اما تفاوتهای زیادی در متن وجود داره.از مطالعه ی هر دو پست  نکات بیشتری حاصل میشه .

جن عاشق به چه ماجرایی اشاره داره..؟! بهتره اول راجع اینکه دقیقا به چی میگن جن عاشق و نشانه هاش چیه صحبت بکنیم.تا بعد بریم سر درمانش.چون شاید اصلا مشکلی که الان باعث اذیت شده جن عاشق نباشه .

بطور خلاصه به جنی که باعث تحریکات جنسی در بیداری میشه میگن جن عاشق.دقت کنید در بیداری بودنش مهمه..همه ی مردم خوابهایی میبینن که تحریکات جنسی دچار میشن.و اتفاقا به اینجور خوابها هم میگن خواب شیطانی .و کسی که بخاطر دیدن این خواب جنب بشه رو میگن طرف شیطانی شده.این اصطلاح عامه که قدیمیها میگفتن.یعنی اصلا نشانه ی داشتن مشکل نیست و همه ی مردم کمو بیش تجربه میکنن.که علت پزشکی هم داره .گاهی در افراد مجرد مایع منی بیش از حد در بدن جمع میشه و اماده ی تخلیه شدنه که در خواب این اتفاق میافته و کاملا هم عادیه.و معمولا تا زمان ارضای جنسی فرد در خوابه و خواب میبینه و لحظه ی خارج شدن منی از خواب بیدار میشه و ماجرا هم تموم میشه .

اما گاهی اوقات این تحریکات بعد از بیدار شدن قطع نمیشه و در حالت خواب و بیدار و نیمه هوشیار همون خواب یا با کمی تفاوت صحنه های محرک ادامه پیدا میکنه..نه تنها تصاویر محرک میبینه که حضور جنس مخالفی رو در کنار خودش احساس میکنه.و بسته به روحیات و ویژگیهای فرد ممکنه جزییات این حضور خیلی واضح و طبیعی باشه.تا جاییه که فرد تصور میکنه انسانی نامرئی اونجا هست که مشغول معاشقه شده.و چون لذت بخشه و حالت نیمه هوشیاری هم هست.و البته با غلبه ی خود جن بر احساسات فرد صورت میگیره لذا نه تنها نمیترسه که حتی استقبال هم میکنه.و شرایط رو برای ادامه ی این معاشقه اماده میکنه 

این اتفاق گاهی ممکنه در هوشیاری کامل اتفاق بیافته یعنی لحظاتی قبل از خواب یا وقتی در حالت استراحته ولی بیداره و در بعضی موارد حتی در حالت نشسته و عادی هم اینکارو میکنه.

بطور کلی وقتی جن عاشق فعالیت میکنه انسان رو به هر شکل که بتونه سمت برانگیخته شدن هدایت میکنه.براش فرقی نداره با چه وسیله ای تحریک بکنه.یوقت به همجنس سوق میده یوقت به روابط نامشروع یوقت سمت فیلمهای محرک و حتی گاهی نسبت به همسر و کسی که رابطه داشتن با اون حلال هستش .

⭕این پست رو حتما مطالعه بفرمایید👇

ابتدا گرفتار مشکلات شدیم و بعد جن هم به ماجرا اضافه شده .

چند تا نکته ی خاص در جن عاشق هست که همینها وجه تفاوت میان داشتن جن عاشق و یا جنب شدن معمولیه.

اول اینکه این اتفاق معاشقه کردن همونطور که عرض شد در بیداری هم اتفاق میافته یعنی اگه کسی فقط خواب جنسی دیده دلیل بر داشتن جن عاشق نمیشه.

دوم اینکه در صورتی که جن عاشق باعث تحریک جنسی شده باشه تحریکات مذکور بدون کنترل و یا تلاش خود فرد انجام میشه یعنی این نیست که با فکر کردن و تلاش خود انسان چنین چیزهایی تصور بشه .بلکه هیچی تحت کنترل انسان نیست و همه چی با تصمیم شریک جنسی ای که دیده نمیشه صورت میگیره..

سوم اینکه منظور از تحریک احساساتیه که در زمان حضور معشوق واقعی در بستر اتفاق میافته رو عینا بدون تفاوت ایجاد میکنن .بحدی که فرد به حضور انسانی نامرئی یقین میکنه.همه چی کاملا عادیه.خصوصا در مورد خانمها

چهارم.در تحریکی که توسط جن عاشق انجام میشه لذت جنسی بسیار بالاست تا جایی که زوج گرفتار جن رو به همسرش ترجیح میده.

پنجم اینکه در صورت داشتن جن عاشق فرد میتونه با اون جن ارتباط برقرار کنه و کمو بیش میتونه باهاش تعامل داشته باشه.بدون اینکه چیزی به زبان بیاره .همه چی با ذهن انجام میشه..

 

میل به شهوترانی غیر متعارف بارزترین نشانه ی جن عاشقه .حسه حرکت جسمی روی بدن ، گرم شدن و فشار اوردن به اعضای بدن هم نشانه های دیگه محسوب میشن.

اما سایر تحریکات جنسی مثل میل به خود ارضایی(بدون نشانه های بالا)میل به همجنس.میل به ارتباط نامشروع.و هر نوع تحریک جنسی دیگه.که با شهوت جنسی مرتبط هستش رو نمیشه به سادگی بحساب جن عاشق گذاشت.بسته به تعریفی که از این جن میشه به نظر میرسه بهتره موارد این شکلی رو بحساب شیطان بذاریم.نه جن عاشق.البته که جن عاشق هم شیطنت میکنه و فرقی نداره اما اگه محدوده ای مشخص برای جن عاشق تعریف نشه بنابر این معناش اینه همه ی کسانی که دچار تحریکات جنسی نابجا میشن جن عاشق دارن که این نمیتونه درست باشه.(گرچه جن عاشقی که بخواد تعریف مشخصی داشته باشه کمی دور از واقعیته.که در ادمه توضیح خواهیم داد.اما چون وقتی از این عبارت استفاده میشه به ماجرایی بخصوص اشاره میشه که باید حدو مرزش درست تعریف بشه

لذا ظاهرا تعبیر درستتر اینه که فقط مواردی رو که انسان در بیداری متوجه حضور فردی نامرئی میشه که مشغول معاشقه هستش رو. بیمار گرفتار به جن عاشق بدونیم تا مرز جن عاشق مشخص باشه.

یاد اوری بشیم که غالبا جنهایی که به این کار اقدام میکنند ذاتا جن شیطانی نیستن و چه بسا بینشون مسلمان هم پیدا بشه.اما در هر حال بخاطر حرام بودن این عمل نوعا حضورشون شیطانی محسوب میشه.

یک نکته ی مهم.

بعضی از فعالان حوزه ی ماورا در مورد جن عاشق چیزهایی نوشتن و به دلایلی که در جای خودش میشه بررسی کرد این ادعا ها بسرعت بین سایر وبلاگ نویسها منتشر شده.یعنی به تقلید از گفته های چند نفر اول بقیه هم همون مطالب رو نشر دادن.کسی هم مخالفتی نکرده و الان شده یک اصل در مورد جن عاشق، که اشتباهه و باید اصلاح بشه.مثلا از علامت های جن عاشق به مواردی اشاره کردن که چند تاش رو بررسی میکنیم.

اول میگن جن عاشق اجازه نمیده فرد ازدواج بکنه چون بهش احساس تملک داره و نمیخواد معشوقش با کس دیگه ای ارتباط بگیره.بنابر این اگه طرف دختر باشه خواستگار براش نمیاد یا اگه هم بیاد به انجام نمیرسه..اگه متاهل باشه نسبت به همسرش بی میل میشه.یا اگه بخواد برا همسرش حرکت جنسی داشته باشه یا در جهت مسائل جنسباکاری بکنه حالش بد میشه.و...و همه ی مطالب مشابه که شاید در وبسایتهای دیگه مطالعه کرده باشید..اما در ادامه ی همین پست خودتون اگه جمع بندی بکنید متوجه میشد ماجرا چی بوده و چقدر این مطالب نسبت به حقیقت نزدیک یا دور هستن..این قید رو اضافه کردم برای اینکه یاد اور بشم اشاره نکردن به اون نشانه ها دلیلش فقط بی اساس بودن اونهاست نه چیز دیگه .البته ممکنه بعضی از نشانه ها درست بنظر برسه اما دلیلش چیز دیگه ست نه عاشق شدن جن به انسان.

این ماجرا رو در پستی با عنوان چرا جن عاشق مانع ازدواج میشود توضیح دادیم

توضیحات بیشتر در مورد تاثیر جن عاشق بر رفتار انسان رو از اینجا مطالعه بفرمایید

 

حالا با توجه به این توضیحات اگه کسی جن عاشق داره ،ادامه ی مطالب میتونه براش مفید باشه.والا صرفا حرف افراد دعا نویس یا امثال طب روحانی مبنی بر داشتن جن عاشق رو جدی نگیرید و ابدا از دعاها و دستور العملهاشون استفاده نکنید که میتونه واقعا مشکل ساز بشه.اگه نشانه های بالا رو در خودتون دیدید یعنی جن عاشق دارید و الا خیر.

اما یک سوال....

ایا جن هم شهوت جنسی داره و میتونه با انسان همبستر بشه.

به نظر میرسه سوال بجایی باشه.یعنی گذشته از همه ی این صحبتها ایا اساسا جن شهوت جنسی داره.و در صورت مثبت بودن جواب ایا میتونه با انسان معاشقه و نزدیکی کنه.

جواب این سوال دو بخش داره.یکی اصل داشتن شهوت جنسیه که جواب اینه بله .جن هم باید برای تداوم نسل یک کششی به جنس مخالف داشته باشه و الا تولید همجنس و زاد ولد متوقف میشه.و ما میدونیم که جنیان هم زادو ولد دارن یعنی شهوت جنسی هم دارن.و غیر قابل انکاره.

اما ایا میتونن با انسان معاشقه کنند؟! جواب سوال رو با چند تا مقدمه عرض میکنم.

جنس انسان از خاکه و از ماده ی سنگینه..انسان با قوه ی احساسات و اتفاقات شیمیایی و هورمونی در بدن مادیش حس شهوت رو درک میکنه.که ابزار تخلیه و استفاده از این نیرو رو هم داره.

اما جن چطور!؟ جنی که از ماده ای بسیار سبک و از جنس اتش خلق شده.و سیستمش کلا متفاوت از انسانه و عملا هم نه فعلو انفعالات شیمیایی و هورمونی رو میتونه تجربه کنه و نه اندام تناسلی مثل انسان رو داره چطور ممکنه بتونه با انسان معاشقه کنه و هم بستر بشه .

پس جواب سوال میشه خیر .جن نمیتونه با انسان معاشقه کنه و شهوتش رو ارضا کنه.

جنیان برای تولید مثل یه نیرویی مشابه شهوت ما دارن..تحریک میشن.برانگیخته میشن.و ارضا هم میشن اما هیچ ارتباط و یا شباهتی به شهوت انسان نداره و اساسا چنین چیزی برای جن مفهوم نیست..ما انسانیم و با شاخصه های انسانی خودمون حس جنسی رو درک میکنیم هیچ توجیهی نداره که جن هم همین حس رو داشته باشه و درک کنه

بنابر این جن بدون داشتن حس جنسی مشابه انسان ، چطور ممکنه با انسان نزدیکی بکنه

اطمینان میدم که جای دیگه این مطلب رو نمیتونید پیدا کنید....

جواب این سوال خیلی دقیقه و با اطمینان میگم در وبسایت دیگه نمیتونید این مطلب رو پیدا کنید.حقیقتا مطلب تازه و ارزشمندیه.

جن هیچ حس جنسی نسبت به انسان نداره اما یکی از ویژگیهای همه ی جنها اینه که به سیستم اعصاب و احساسات انسان بطور عجیبی اشراف دارند.یعنی جن میتونه همه ی احساسات انسان رو بشکل تقلبی براش ایجاد بکنه.واقعا مطلب عجیبه.ولی شیطان با همین ابزاره که میتونه در کارش موفق بشه والا چطور ممکنه بتونه انسان رو به سمتی که میخواد سوق بده.

حواس انسان هم خیلی متنوعه.احساس غم شادی حزن استرس ترس افسردگی میل به انزوا.،احساس پوچی،احساس شهامت کاذب ،میل خودکشی،و حتی حس شنوایی و بینایی و بویایی و حتی لامسه رو هم میتونه بشکل کاذب در انسان ایجاد کنه.

وقتی میگیم کاذب یعنی اینکه هیچ دلیلی برای خستگی نداریم ولی خسته هستیم.دلیلی برای ترس نیست ولی میترسیم.و...چیزی برای دیدن نیست ولی میبینیم.اصلا توهم که میگن بخشیش توسط همین جنیان ساخته میشه .و هم یکی از اصلی ترین موضوعات جن محسوب میشه.و در واقع تمام قدرت جن هم در همینه.

به این👇 مطالب توجه کنید و فاصله ی حقیقت و انچه امروز در فضای مجازی بیان میشه رو بسنجید!!!

لذا جن میتونه حس شهوت رو هم در انسان برانگیخته بکنه ولی سوال اینجاست که چرا باید بخودش زحمت همچین کاری رو بده در حالی که خودش چیزی حس نمیکنه.

جواب:

اول اینکه با تحریک نابجا باعث مبتلا شدن فرد به گناه میشه و گناه هم باعث اسیب خوردن هاله میشه .و اینجوری راه رفت و امد جن به بدن باز میمونه و باز هم میتونه به بدن نفوذ کنه.

دوم اینکه بعضی از احساسات انسان باعث خارج شدن مقدار زیادی انرژی میشن.و جن هم دنبال همین انرژیه.اصلا برای گرفتن این انرژی به انسان نزدیک میشه .گاهی وقتها بدلیل اینکه جن مدت زیادی در بدن بوده و انرژی قربانی رو تا حد زیادی گرفته و دیگه نمیتونه براحتی از انرژی فرد جذب خودش بکنه لذا میره سراغ اینجور احساسها..حس شهوت یا ترس یا استرس خصوصا عصبانیت و نظیر اینها باعث ازاد شدن مقدار فراوانی انرژی از انسان میشن.انسان هر قدر هم ضعیف و بیحال که باشه در زمان شهوت انرژیش زیاد میشه و حرکاتی رو میتونه انجام بده که قبلا نمیتونست..

سوم اینکه هر وقت انسان تحریک میشه و در حالت برانگیختگی و شهوت قرار داره هاله شکلش بهم میریزه و جن به راحتی میتونه از منابع انرژی استفاده بکنه حتی اگه فرد هاله ای قدرتمند هم داشته باشه و در راه حلال تحریک شده باشه باز هم هاله بهم میریزه و جن میتونه بهش نفوذ کنه و حتی در نطفه شریک بشه.و بر همین اساسه که گفته شده قبل از مجامعت بسم الله و دعاهای مخصوص فراموش نشه

نکته ی مهمی که دلیلی بر درستی این ادعا هستش اینه که جن تا جایی که بتونه در زمان معاشقه تلاش میکنه فرد زمان زیادی رو در حالت شهوت بمونه و اجازه ی ارضا نمیده! یا وقتی به خود ارضایی سوق میده جوری ذهن فرد رو درگیر میکنه که زمان زیادی رو به این کار مشغول بشه..دلیل اینکار هم اینه که جن میخواد زمان بیشتری از فرد انرژی بگیره .هر قدر این زمان بیشتر طول بکشه انرژی بیشتری هم از فرد خارج میشه. .

 

یکی از منابع مهم این وبسایت مشاهدات افراد مدیوم یا کسانی که به نحوی قدرت دیدن ماورا رو داشتن هستش که شاید مستند هم محسوب بشه.

مشاهدات یکی از همین افراد مدیوم که جن رو از بچه گی میدیده و باهاشون مانوس بوده جالبه.

[ایشون میگفت در زمان تحریک کردن جنها بهیجان در میان و با ولع خیلی زیاد مشغول بوییدن اندام جنسی میشن.؟!]

مطلب ایشون به توضیح بنده خیلی نزدیکه و تاییدیه بر سایر افراد گزارش دهنده ..تعبیر ایشون بوییدن بود اما به عقیده ی بنده مکیدن عبارت مناسبتریه.بنده خودم بارها نحوه ی گرفتن انرژی جن از انسان رو دیدم.در حالتهای مختلف خصوصا در عصبانیت یا حتی استراحت.چون افرادی که چشم سومشون باز یا نیمه باز هستش گاهی وقتها تصاویر بصورت سایه دیده میشه.که معمولا هم همینطوره.کسانی که همیشه میتونن با اجنه ارتباط بگیرن خیلی کم هستن.اگر چه مدعیان زیادی داره.به هر حال چیزی که به نظر میرسه اینه که جن با مکیدن تغذیه میکنه گرچه این فقط یه تعبیر برای ماست که جن رو به اون اشکال میبینیم چون هیچ دلیلی نداره که فکر کنیم دقیقا مشاهدات ما مطابق با واقعیته که اتفاقا خیلی بعیده که مطابق با واقع باشه.در هر صورت چه مکیدن باشه چه بوییدن مهم اینه بخشی از انرژی بسیار حیاتی ای رو که هر کس برای مصرف بدن خودش ازاد میکنه رو در صورتی که جن به بدن نفوذ کرده باشه جذب خودش میکنه..جن انرژی انسان رو به حالت مکش به خودش جذب میکنه.اتفاقی نگران کننده و غم انگیز.

ماجرای گرفتن انرژی اصلی ترین هدف جن از این ماجرای تحریکات جنسیه.گرفتن انرژی کجا علاقه مند شدن جن به انسان کجا.!! تصور کنید فردی که هنوز این مطلب رو نتونسته متوجه بشه چطوری میخواد به مردم راه کار بده.بعضی از این اهل سنت که ماشاالله رقیه هایی ساختن که جن رو نصیحت میکنن که بله زنا حرامه نکن این کارو....!!

ادامه ی همین بحث رو در پست دیگه ای و از اینجا مطالعه بفرمایید

در هر صورت ماجرا جن عاشق همین بود که عرض شد.جن عاشق روح ،جن عاشق جسم .جن لواط و....اینها رو جدی نگیرید.چون همه شون با تقلید از همدیگه یا مراجعه به یکی دو تا کتاب این ادعا ها رو دارن و هیچکدوم با تجربه و مشاهدات افراد چیزی رو تحلیل نگردن .ضمن اینکه غیر از منبع مشاهداتی که بنده ذکر کردم منابع ماورایی دیگه ای هم در درک موضوع کمک کرده و مطلب برای خود بنده تا حد زیادی حل شده اما موضوع ماورا چیزی نیست که کسی بخواد ادعا بکنه حرف من کاملا درسته.تا این حد برای ما روشن شده امیدواریم با گذر زمان و مصاحبه های بیشتر مطالب بیشتری بدست بیاد.اگه هم کسی اطلاعات مفیدی داره که میتونه در تشخیص موضوع کمک کنه لطفا با ما به اشتراک بذاره

درمان  یا دور کردن جن عاشق

با این اوصاف تا حد زیادی تکلیف ما با این جن روشن شد.

اولا مراقب باشیم به این جن قدرت ندیم.چون وقتی جن میتونه از انسان سواستفاده بکنه که خود فرد اجازه بده و الا تلاش اون تاثیری نخواهد داشت.و صد البته دونستن این حقیقت که جنی که به جن عاشق معروفه در واقع دشمنیه که تلاش میکنه شیره جان ما رو بگیره و اصلا صحبت عشق و علاقه در میان نیست میتونه کمک زیادی به انگیزه دادن به فرد قربانی بکنه.و اینکه گفته میشه جن هیچ وقت نمیتونه کاری رو به انسان تحمیل بکنه همینه یعنی بعضیها خیلی سختش میکنند.کافیه اجازه ی تحریک کردن به جن داده نشه.بزور که نمیتونه معاشقه بکنه! واقعیت اینکه که بعضی ها هم نمیتونن از بخش لذت بردن داستان دست بردارن و هم نمیتونن اثار مخربش رو تحمل کنن چون این افراد همیشه بی حال هستن  جوری که به زندگی عادیشون هم نمیتونن برسن.نداشتن انرژی و افسردگی و در  صورت متاهل بودن دور شدن عاطفی از همسر و بدنبال اون شروع شدن کج خلقی ها و درگیری های لفظی بین زوجن و اتفاقات تلخ دیگه زندگی رو برای این افراد سخت میکنه.دلیلش هم سادست.وقتی خانم با موجودی خلوت میکنه که گاهی چند ساعت باهاش مشغوله خودشم با کیفیتی بمراتب بهتر از همسر خودش طبیعیه که حوصله ده دقیقه یربع با همسر بودن رو دیگه نخواهد داشت..منتظر میمونه همسرش که رفت بیرون با جن همخوابی بکنه.!! این یه فاجعه ی وحشتناکیه که هیچ کس هم جرات نمیکنه در موردش حرف بزنه.چون موضوع به خصوصی ترین مسائل مردم مربوط میشه که هیچ کس هم دوست نداره در موردش حرف بزنه.اطلاعات بنده واقعا بشکل معجزه وار حاصل شد.که بخشیش ببرکت فضای مجازی و ناشناس بودنه افراده که باز تا حدودی میتونن صحبت بکنن.والا اونجور که پیداست داستان خیلی جدیتر از اینه که بشه مشکل رو بدست یعده دعا نویس که خودشون هم اطلاع درستی از ماجرا ندارن حلش کرد.

 نوشتن این پست هم یه جور ریسک بود برای بنده ولی ارزشش رو داره که بندگان خدایی که نه میتونن با کسی در مورد این موضوع حرف بزنن نه خودشون درست میدونن چه اتفاقی داره میافته ولی میخوان در موردش بدونن ،لااقل یه منبع درست و معتبر باشه که بخطا نرن.والا اگه با طناب طب روحانی ها و دایی ابراهیم ها و سایرین بخوان بچاه درمان وارد بشن.در اومدنشون از اون چاه واقعا خودش یه مشقت خاصی داره که تا کسی گرفتار نشه نمیدونه چی میگم 

 

دوم جن عاشق در واقع همون جنیه که سالها قبل در بدن قربانی مستقر شده و همه رقمه ازش استفاده کرده..این نیست که موضوع شهوت یه موضوع بخصوصی باشه و جنی فقط به خاطر این به انسان نزدیک شده باشه.لذا همون کارهایی که برای دفع جن از بدن مطرح کردیم رو همینجا هم باید مراقب باشیم.که در ادامه بطور خلاصه یکبار دیگه اشاره ای به همه ی موارد میکنیم

اساس کار برای دفع مشکلات ماورایی نظیر چشم زخم، طلسم ،جن عاشق و هر انچه ماورایی محسوب میشه ، تقویت هاله ی انرژی ای هست که اطرافمون رو احاطه کرده.بحث هاله مادیه و با دوربین های کرلیان قابل عکسبرداریه.بیمارستان میلاد تهران این دستگاه رو داره.حتی با عکس برداری میشه متوجه شد چه بخشهایی از هاله ضعیف شده .اگه هاله تقویت بشه هیچ چشم زخمی نفوذ نمیکنه.هیچ سحری اثر نمیکنه و هیچ جنی هم به انسان نزدیک نمیشه.به همین دلیل سیاستمداران و افراد مشهور دچار چشم زخم دیگران نمیشن و طلسم روی اونها کار نمیکنه .ارتباط با مردم یکی از راههای تقویت هاله ست که خیلی هم زود جواب میده.نماز و هر عمل عبادی و خیر به تقویت هاله کمک میکنه .

یک نکته که کمتر کسی بهش توجه میکنه!

وقتی کسی متوجه حضور یا فعالیت جن در بدنش میشه اولین کاری که میکنه اینه که راجعش تحقیق بکنه.که خیلی هم کار عاقلانه ایه.اما متاسفانه منابع معتبری در فضای مجازی برای تحقیق وجود نداره.این جور مباحث افتاده دست یک قشر خاصی که اتفاقا همینها باعث میشن مردم سرگردان بشن.این جماعت که اینروزها فضای مجازی رو پر کردن از تبلیغاتشون یا صرفا وبلاگ نویسن و بخاطر اینکه ورودی بگیرن در این مورد پست گذاشتن.ویا یعده علاقه مند به این چیزا هستن که با مطالعه ی چند تا کتاب علوم غریبه فکر میکنن دیگه اینکاره شدن.و برای مردم راه نشون میدن.که ای کاش فقط سکوت میکردن.

مثلا همین جن عاشق.همه ی وبلاگها نوشتن جن عاشق مانع ازدواج میشه .حتما مطالعه کردید دیگه.جوری مطلب رو توضیح دادن که بندگان خدا باورشون میشه که علت اینکه نتونستن ازدواج بکنن حضور این جنه.بعد بدستور همین افراد مشغول مبارزه با این موجود میشن.که با رفتن جن مشکل ازدواجشون هم حل بشه.

در حالی که ماجرا اصلا به این شکل نیست

یک مغالطه ی ناجوانمردانه و پر از فریب ....

بله هر سایتی که مطلب رو به این صورت منتشر میکنه یا نمیدونه یا از بی دینیشه.

بنده از همین خواهران و برادران خودم که گرفتار جن عاشق یا هر جنی شدن سوال میکنم ایا اول گرفتاری های دیگه سراغتون اومد و بعد از اون سرو کله ی جن هم پیدا شد یا همه چی خوب بود ناگهان یه جن اومد و بعد از اون همه چی خراب شد و مشکلات ایجاد شد؟!

جواب روشنه..در مورد همه ی افراد ماجرا به این شکل بوده که ابتدا گرفتاریهایی براشون ایجاد شده و بمرور این عزیزان با ناراحتی ها و غصه هاشون زندگی کردن.خصوصا اینکه به خلوت خودشون پناه بردن.ارتباطشون رو با دیگران کم کردن و باز غم و غصه ...حسرت..تنفر.حسهای بد و نارحت کننده حسادت و.....

بعد از اینکه سالها با این وضع گذروندن کم کم حس کردن جن هم در زندگیشون حضور داره .واقعا هم جن از اولش نبوده.و دلیل اومدن جن همین غم و غصه ها و حسهای منفی و خصوصا تنهایی بوده.حضور جن خودش معلول حال بد و شرایط مناسب بوده .جن که نمیتونه به انسان سالم اصلا نفوذ بکنه..بله ما هم قبول داریم وقتی جن وارد بدن کسی میشه تمام تلاشش رو میکنه که شرایط برای بودنش فراهم و ماندگار باشه.یعنی همون حال بدی رو که فرد داشته رو تشدید و تمدید میکنه.و یکی از فعالیتهاش هم اینه که سعی میکنه اون فرد مجرد بمونه.اما همه ی اینها بعدا اضافه شده.

در حالی که مدعیان این حوزه مردم رو به اشتباه میندازن.کسی که سن ازدواجش به تاخیر افتاده طبیعیه مدتی در انزوا بوده و جن اومده سراغش.

حالا برای درست شدن وضع هم کاری با جن نداریم.اون فرد باید زندگیش رو درست کنه همین که زندگیش به روال صحیح بیافته جن خودش میذاره میره

یک باور غلط در مورد جن عاشق

داریم مشخصا در مورد قشری از مردم صحبت میکنیم که مدتیه تجربه ی حضور جن عاشق رو دارن.این عده معمولا تا مدتی خودشون هم بدشون نمیاد همچنان گرفتار این مشکل باقی بمونن!!! و اگه هم بفکر درمان افتادن شاید ته دلشون هم این نباشه که دیگه این جن نباشه.بعضیها هم فقط میخوان بدونن چخبره و اصلا بعنوان مشکل بهش نگا نمیکنن چه بسا یه موهبت هم بدونن!! لذا عرضم اینه چه این موضوع رو مشکل بدونیم و بفکر درمانش باشیم چه نباشیم به هر حال اصل ماجرا یه اتفاق عادیه و بخشی از زندگی محسوب میشه اگرچه ناهنجاریه.

یکم دقت بفرمایید تا مطلب رو بتونیم درست جا بندازیم.

نه فقط جن عاشق بطور کلی هر جا پای جن به زندگی مردم باز شده هم اتفاق عادی محسوب میشه.

خیانتی که یه عده نادان یا از خدا بیخبر به مردم میکنند اینه که اینجور مسائل رو یه اتفاق ماوراییه خطرناک معرفی میکنن که حتما باید درمان بشه چون اگه درمان نشه چنینو چنان میشه..

تا همینجا یه خیانت بود خیانت دوم اینکه به مردم راهی رو نشون میدن که ابدا ختم به درمان نخواهد شد.

تاکید میکنم افراد مدعی که میگن میتونن مشکلات ماورایی مردم رو حل کنن هم تشخیصشون اشتباهه و مردم رو به اشتباه میندازن و از اون بدتر روشهاشونه که اموزش میدن یا پیشنهاد میدن.

بزرگواران زندگی یعنی دستو پنجه نرم کردن با مشکلات.یا ایها الانسان انک کادح الی ربک کدحا.ای انسان تو با سختی و مشکلات در حال حرکت بسوی پروردگارت هستی چه سختی بزرگی!!

سختی و مشکلات زندگی که اجتناب ناپذیره یعنی چی ؟! مثلا یعنی فقر یعنی بیماری یعنی حوادث تلخ یعنی شیطان و مزاحمتهاش.یعنی دخالت موجوداتی که دیده نمیشن ولی اذیت میکنن.

دین در مورد مشکلات هم اول هشدار داده که ای انسان مواظب باش اگه خطا بکنی گرفتار میشی.و برای کسانی که گرفتار شدن هم راه کار داده.راه کارشم اینه ای انسان خطا کردی گرفتار شدی حالا برای رفع گرفتاری اولا دیگه خطا نکن دوما خطاهای قبلی رو جبران کن تا مشکلت رفع بشه.

سیستم کار جهان هستی هم اینجوریه که هر حرکتی که انسان انجام میده دو تا اثر در اعمالش ایجاد میشه یکیش رو خود مردم بلافاصله میبینند و اثر دوم پنهانه اما قویتر از اثر اوله.مثلا کسی که ظلم میکنه و به ظلم یک سیلی به کسی میزنه اثر ظاهریش همونیه که متوجه میشیم مثلا درد و ناراحتی اونی که سیلی خورده.یا تبعات حقوقی و قانونی که براش ایجاد میشه باید دیه بده و سایر مسائل.اما اثر دوم و پنهانش رو ما متوجه نمیشیم زمان میگذره شاید سالها بگذره و اثر اون سیلی که به ظلم به فردی زدیم این بشه که مثلا یجا یکی دیگه یه ظلم دیگه ای به ما میکنه.مثلا اون هم اسیبی به ما میزنه یا در اموالمون خسارت وارد میشه یا ابرومون میره و...و خودمون هم معمولا توجه نمیکنیم که لااقل بفهمیم این بلاها که سرمون داره میاد سرش به کدوم اشتباه خودمون میخوره.

یکی از روشهای جهان هستی برای اینکه بازتاب عمل ما رو نشون بده استفاده از موجوداتیه که از چشم ما پنهان هستن.اجنه در واقع سربازان جهان افرینش هستند که وقتی کسی در زندگی مرتکب خطایی میشه پای این موجودات به زندگی مردم باز میشه و تا مدتی معین(دقت بفرمایید ) نه برای همیشه تا مدتی معین باعث گرفتاری مردم میشن.

کی اجازه داده اجنه وارد زندگی بشن .جواب خداوند.چرا خداوند همچین کاری کرده.چون خداوند برای جهان قوانین ثابتی وضع کرده و ما بهش توجه نکردیم و تبعات اشتباه خودمون شده ماجرای مزاحمت اجنه.

حالا چیکارش کنیم این جن رو.داره اذیت میکنه.شبها نمیذاره بخوابم..یجورایی مانع ازدواجم شده.داره بهم سخت میگذره.چیکار کنم.ایا کسی پیدا میشه منو خلاص کنه.یه دعایی .چیزی باشه که این جن بره.

جواب .نه متاسفانه .اصلا تنظیمات این جهان دست ما نیست که بخواییم یه موجودی رو بی اثر یا کم اثر کنیم.اون جن اومده از نزدیک و در بدن ما حتی جا گرفته چون باید الان اینجا باشه.ما اصلا در حدو اندازه ی این نیستیم که بخواییم برای اون موجودات جا تعیین کنیم بگیم تو مزاحم من شدی برو عقبتر چرا تو بدن من اخه!!!

مثل اینه که کسی رو بدلیل جرمی انداختن زندان بعد زنگ بزنه اینور اونور مثلا به فرماندار به وکیل شهرشون به رییس جمهور و...که داداش من ایجا دارم اذیت میشم..میخوام برم خیابون یه دور بزنم نمیذارن.حتی نمیذارن برم خونه پیش زنو بچه م.بی زحمت شما زحمت بکش بگو این درب زندان رو باز کنن من برم بیرون کار دارم!!!

این جن در واقع همون زندانه.چطور حرکت اون زندانی خنده داره.تلاش گرفتاران به جن هم برای خارج کردن جن همین اندازه خنده داره.یه اشتباهی کردیم حالا این جن طبق قوانین جهان اومده تا یکم حال ما رو بگیره بعد ما راه افتادیم پیش دعا نویسها و طب روحانی ها و دایی ابراهیم ها که داداش این جنه بد جور داره اذیتم میکنه.نامرد زندگیم رو خراب کرده.اساتید بزرگوار هم خیلی با خونسردی میپرسن خب عزیزم فلان نشانه رو هم داری دیگه میگم بله تو از کجا فهمیدی.بعد میگه میدونم حتی میدونم فلان جور هم میشی اونم میگه اره اره درسته خب چیکار کنم حالا، میگه تو جن عاشق داری دیگه! خیلی هم خطر ناکه این جن تو هم از راسته ی زناکارهاست!.اخه بعضیاشون لواط کارن!.خلاصه انقدر هزینه ش میشه واریز کن تا نسخه بدم!.یا اگه طب روحانی باشه که یه لیست میده میگه برو نماز بخون تیک بزن!.صدقه روزی پنج تومن باید بدی .تیکش یادت نره.! عصبانی هم نباید بشی اگه شدی تیک بزن.!.بعد اخر هفته باید بیاری نشونم بدی ببینم چطور عمل کردی! ...یک سالی همینجوری اذیت میکنه مردم رو اخرشم میگه تو همزادت فعاله!! برو هر وقت غیر فعالش کردی بیا تا بگم!.....

خیلی زشته واقعا مردم ایران که شیعه هم هستن شیعه ای که از نظر دانش غنی ترین مکتب محسوب میشه ، این حرفها رو باور میکنند.

بخدا قسم این حرفها طنزه نرید سراغ این چیزها..جن اگه بهمون زیادی نزدیک شده و مزاحم شده ما کاری با جن نداریم فقط باید درست زندگی کنیم تا با درست زندگی کردن عرصه بر جن تنگ بشه و همونطور که اومده همونطور هم بره.

جن عاشق در واقع همون شیطانه که بنا به شرایط به اینصورت مزاحمت ایجاد کرده.اگرچه ممکنه جنسش شیطانی نباشه ولی فرقی نمیکنه چون به انسان اسیب میزنه و باعث گناه میشه کارش شیطنت محسوب میشه.لذا باید بگیم جن عاشق ابدا جن بخصوصی که برای شهوت به ما نزدیک شده باشه نیست.همین جن گاهی باعث میشه عصبانی بشیم و داد و فریاد راه بندازیم.یوقت باعث میشه بیجهت بترسیم.یوقت حسادت میکنیم.یوقت خساست نشون میدیم و.... همه ی اجنه وقتی با انسان برخورد میکنن جز اینکه تلاش کنند فرد گرفتار بشه حرکت مفیدی انجام نمیدن.اون جنی که میتونه تحریکات جنسی ایجاد کنه همه ی کارهایی رو که مثال زدم و سایر کارهایی که به شیطان نسبت داده میشه رو هم میتونن انجام بدن.و خبر بد اینه که این شیاطین باید باشن عزیزان.باید باشن و فریب بدن و ما هم باید تلاش کنیم و مقاومت کنیم در برابرشون .یعنی چی که جن عاشق رو میسوزونیم نابود میکنیم دور میکنیم .خیلی واضحه که فقط عوام فریبیه.اگه اینطور بود که ثروتمندا یه پول خوبی به این افراد میدادن که کلا شیطانشون رو سربنیست کنه دیگه .چه کاریه وقتی میشه با پول دادن به دیگران از شرش راحت شد،ادم خودش رو اذیت بکنه و مواظب باشه فریب نخوره.ولی همه مون میدونیم که چنین چیزی وجود نداره .بله ما میتونیم با درست زندگی کردن شرایط رو جوری کنیم که جن نتونه به ما نزدیک بشه خودش بره عقب.نه اینکه به زور قران و دعاهایی که دستور میدن و پول دادن به اینو اون دورش کنیم.

دستور دین به گرفتاران جن اینه همون راهی رو که اومدید رو برگردید برید از راه درست بیاید امکان نداره جن با زور کسی از ما دور بشه

البته بحث تقاص پس دادن یا اثر وضعی اعمال خودمون یکی از حالت های قابل تصور هستش ممکنه دلایل زیادی برای این اتفاق وجود داشته باشه اما در هر حال امدن و رفتن این موجودات قابل کنترل توسط ما نیست ما فقط مامور به انجام تکلیف هستیم اگر درست رفتار بکنیم همه مشکلات از طرف اجنه حل میشه

دروغ وقتی همه گیر بشه باورش راحتتره و گاهی وقتها مردم دیگه حرف راست رو باور نمیکنن.میگن اگه فلان حرف دروغه پس چرا همه میگن .فلان سایت هم نوشته فلان جا هم نوشته و....اما عزیزان یمقدار بیشتر تحقیق کنید ببینید میتونید پیدا کنید نویسنده های این سایتها چه افرادی هستن .اگه در بین ده پونزده سایت که برای جن عاشق ادعا میکنن راه حل بلدن و نسخه میدن فقط یکیشون دارای مدرک تحصیلی بود بنده همه ی حرفهام رو پس میگیرم و از فردا تبلیغ اون سایت رو میکنم.

دیگه درک این چیزها که سادست .سایت طب روحانی که اصلا معلوم نیست توسط چه کسی نوشته میشه.یه فردی پشت ماجرا هست که ادعاش اینه اگه من خودم رو معرفی بکنم و شما منو بشناسید اجنه و شیاطین میان از ذهن شما منو شناسایی میکنن!! بعد میان سراغم نمیذارن مردم رو هدایت بکنم.! بنابر این باید ناشناس باشم..!کسی بهش بگه مرد حسابی اخه اینم حرفه تو میزنی بلافاصله میگه تو همزادت فعاله میخوای راه هدایت مردم رو سد کنی!.

دایی ابراهیم رو بنده نمیشناسم و قصد بی احترامی ندارم ولی گمون نمیکنم کسی باورش بشه ایشون تحصیلاتی داشته باشه یا حوزوی باشه اگرچه ایشون هر کسی که هست خباثت دیگران رو نداره و خودش اهل این جور کارهاست یعنی بطور تجربی و با مطالعه ی کتابهای مربوطه و البته پشتکار اطلاعاتی داره که به نظر میرسه در این زمینه نسبتا معتبر تر از سایرین باشه و قصدش هم واقعا خیره اما متاسفانه ایشون هم راه رو از اساس به خطا رفته.از خود ایشون اگه بپرسید طی این سالها که مشغول این جور کارها هستی و مراجعه کننده زیاد داشتی انصافا چند نفر رو میتونی معرفی بکنی که مشکلات ماوراییشون پیش شما حل شده باشه.کلا حل شده باشه نه اینکه بطور نسبی حالش بهتر بشه اما یه هفته نکشه که مشکلش برگرده.یا جور دیگه مشکل براش ایجاد بشه.واقعا کسی رو معرفی بکنه بگه این فرد سالها گرفتار جن عاشق بود اومد پیش من من درمانش کردم الانم مشکل ماورایی نداره.

ندارن کسی رو که بخوان معرفی کنن .مقصر هم دایی ابراهیم نیست ایشون کارش رو انجام داده و چه بسا اون جن هم رفته اما دو روز بعدش دوباره چند تا جن اومدن سراغ بیمار و حالش بدتر از قبل هم شده.اصلا روال کار همینه و همیشه همین بوده.

البته اینکه مردم هم به این افراد مراجعه میکنن بی دلیل نیست.چون در بعضی موارد روش دایی ابراهیم ها واقعا جواب میده که نکته ی خیلی ظریفی داره .

اگه کسی برای اینکه بهش فلان دختر رو بدن بهشون مراجعه بکنه ممکنه نتیجه بگیره و دختر رو بهش بدن.اگه برای پیدا شدن خواستگار مراجعه بکنه شاید یکی پیدا بشه بیاد اون دختر رو خواستگاری کنه.اگه برای ثروتمند شدن برن ممکنه وضع مالیشون بهتر بشه.اما این مسائل فرق داره با رفع مشکلات ماورایی.نوشتن طلسم با کمک علوم غریبه نسبتا سادست و میشه با خوندن کتاب یاد گرفت اما باطل کردنش بحث دیگه ایه.دور کردن جنی که اومده بحث دیگه ایه.کلا برای خلاصی از مشکلات ماورایی هیچ کمکی از دست این جماعت ساخته نیست.

جالب اینجاست بخش زیادی از گرفتارها دلیل گرفتاریشون این بوده که رفتن از این افراد دعای محبت گرفتن مثلا که همسرشون دوسشون داشته باشه.یا برای ازدواج دعا گرفتن یعنی همون بخش هم که جواب میده و میتونن کاری بکنن در واقع علت مهم گرفتار شدن به مشکلات ماوراییه

مثلا دختری رفته دعای باز شدن بخت گرفته بختشم باز شده حالا.ولی بخاطر همون دعا گرفتار چند مشکل ماورایی شده دوباره اگه برگرده پیش اینا بگه مشکلم رو حل کنید دیگه نمیتونن کاری بکنن .البته این حرف رو که قبول ندارن و زیر بار نمیرن میگن میتونیم حلش کنیم مراجعه کننده که دفعه قبل کارش راه افتاده و براش شوهر پیدا شده دیگه اعتماد هم داره و تازه باتلاقی براش شروع میشه که سالها توش گیره.هی مراجعه میکنه یه دستور جدید یا دعای جدید میگیره ولی کارش بیشتر گره میافته.اگه زود بخودش بیاد خب میتونه جبران کنه والا گاهی وقتها زندگیها از هم پاشیده شده و خیلی ها تا اخر عمر زمینگیر شدن صرفا بخاطر اشتباهات مکرری که با مراجعه به این افراد میکردن.

یه واقعیت رو فراموش نکنیم اجنه برای وارد شدن به حریم انسان از هم سبقت میگیرن اگه دعا یا طلسمی باشه که جن توسط اون دعا و طلسم ماموریتی بگیره همراهش وارد فردی میشه که براش دعا گرفتن.در واقع اون دعا حکم جواز ورود به بدن رو برای جن داره لذا جن خیلی هم خوشحال میشه و استقبال هم میکنه.اما خارج کردنش دیگه به این سادگیا نیست و با زبون خوش نمیره.باید تا وقتی که شرایط براش غیر قابل تحمل بشه بمونه و استفادش رو ببره.مگر اینکه دیگه نتونه بمونه .اگه با تعبیر قبل بگیم ، اینجور میشه:فرد اشتباهی در زندگی میکنه و میره برای رفع مشکلش به این افراد دعا نویس مراجعه میکنه اثر وضعی کارش اینه جهان هستی مدتی تنبیهش بکنه که تنبیه ش میشه گرفتار همون جن شدن و تا زمان پایان یافتن محکومیت مجبوره باهاش مدارا کنه و البته کارش سختتر هم شده.چون جن از درون میتونه بهش مسلط بشه تا جایی که دیگه کنترل احساسات خودش رو هم از دست میده.بی دلیل ناراحت میشه .غم گبن میشه عصبانی میشه از کسی خوشش میاد از اون یکی متنفر میشه چون جن میتونه ابن احساسها رو براش بی دلیل فعال بکنه.

بگذریم.پس راه اصلی شد تقویت هاله و درست زندگی کردن که مواردی رو هم توصیه میکنیم که در کنار تقویت هاله بهش توجه بشه.

اول.تنهایی و بیدار ماندن زیاد در بستر قبل از خواب باید ترک بشه.وقتی خواستیم بخوابیم برختخواب بریم

دوم به محض اینکه نشانه های فعالیت جن برای تحریک رو حس کردیم تغییر موقعیت بدیم.جوری که نتونه به کارش ادامه بده

سوم.عریان بودن در هر حال درست نیست حتی در حمام کاملا عریان شدن درست نیست

چهارم.از تاریکی بشدت اجتناب بشه حتی زمان خواب حتی المقدور یه مهتابی روشن بمونه

پنجم.تا جایی که ممکنه بی تحرک نبودن..یعنی هر قدر بیشتر در حرکت بودن و به بدن فرصت استراحت ندادن و شب هم زودتر به بستر رفتن و خوابیدن بهتره(بیدار نموندن تا دیر وقت)اساسا گرفتاران به جن شبها نمیتونن بخوابن که دلایلی داره.بیدار نموندن خیلی بهتره

ششم موسیقی و هر مخدر دیگه مثل مشروب و مواد مخدر و توهم زا به بدتر شدن اوضاع دامن میزنن

هفتم داروهای ارام بخش و خواب اور باعث باز شدن حواس اتری میشن که با مشورت پزشک حتی المقدور استفاده نشه

هشتم استفاده از عطر و ادکلن و مشک و عود خصوصا اطراف محل اندام جنسی باعث دور شدن جن میشه.همینطور استفاده از عود در منزل.جن کلا از بوی خوش اذیت میشه

نهم دوری کردن از هر گونه الودگی در منزل و لباس.یعنی اهمیت دادن به نظافت.

دهم نماز خواندن با توجه و اول وقت و قرائت قران.

یازدهم.شرکت در جلسات عمومی و خصوصا مذهبی و باز خصوصا در جلسات روضه و کلا مجالس اهل بیت .اما در هر صورت بین مردم بودن خیلی مفیده.و باعث قوی شدن هاله میشه اگر چه اثر جلسات مذکور قابل وصف نیست و نمیشه با اجتماع عادی مقایسه کرد

دوازدهم.این نکته خیلی مهمه .بعد از اینکه غسل واجب شد بلافاصله غسل انجام بشه تاخیر در غسل و ماندن در جنابت باعث سلطه ی جن میشه همینطور ماندن در حیض و ...

سیزدهم استفاده نکردن از طلسمها و دعاهایی که مدعیان توصیه میکنند

چهاردهم.ذکر نور رو زیاد تکرار کردن.مثل ..یانور یاقدوس...یا منور النور....یا مدبر النور.و....خصوصا در رکوع و سجده و قنوت نماز.که اگه رفت امد جن به بدن رو حس میکنید متوجه تاثیر این ذکر خواهید شد

پانزدهم.حجامت کردن.هر فصل لااقل یکبار حجامت عام لازمه هیچ ضرری نداره.و فوائد زیادی هم داره.

شانزدهم بیتوجه بودن به جن .هر قدر بیشتر بهش توجه بشه بیشتر جذب میشه.حتی خیلی وقتها اگه بهش توجه نشه میره.چون جن گاهی وقتها نمیتونه وارد بدن بشه اما دورادور تاثیر خودش رو میذاره که فرد به نحوی راه رو براش باز بکنه .تمرکزهای طولانی روی یک نقطه.خودش باعث باز شدن چاکرای چشم سوم میشه.حالتی که بی اراده به نقطه ای خیره میشیم که ممکنه موقع تماشای فیلم یا غم یا گوش دادن به موسیقی اتفاق بیافته.یکی از این موارد رو هم خود جن میتونه ایجاد بکنه مثلا به تصاویر جان میده .فرد حس میکنه قاب عکس دیوار مثلا داره حرف میزنه یا گلهای روی فرش حرکت میکنند.برای اینکه ببینه ماجرا چیه بیشتر به محل خیره میشه .این جور موارد تله ست و باید مراقب بود.هر چیز غیر عادی که مشاهده میشه رو بی توجه باید بود.گاهی صداهایی میاد که واضح نیست بجای توجه کردن به صدا بهتره خودمون رو به نشنیدن بزنیم و...

 

 

یک نکته ی خیلی مهم

عده ی خاصی هستند که به دلایلی احساس میکنند مدتیه گرفتار جن شدن و به این باور رسیدن که بخش زیادی از مشکلاتشون بخاطر حضور اون جنه.حالا بماند اینکه ایا واقعا جنی در میان هست یا خیر .در هر صورت یا خودشون با مطالعه ی چند تا سایت و تطبیق علائم حضور جن در منزل یا بدن به این نتیجه رسیدن یا فردی که ادعا میکرده در امور ماورا حرفی برا گفتن داره بهش گفته گرفتاری تو از جنه.

مشکلاتی که معمولا شامل بالا رفتن سن ازدواج .اختلاف زوجین مشکلات مالی.افسردگی.و سایر مشکلات روحی و روانی .بچه دار نشدن.و البته گاهی هم مشکلاتی که واقعا از طرف جن ایجاد شده و باعث ترس و بهم ریختن ارامش در زندگی شده.

این بندگان خدا عمدتا دو گروه هستن.یعده که میخوان صرفا یه توجیهی برا مشکلاتشون پیدا کنند که هم وجدان خودشون رو ارام کنند و هم به دیگران بگن و نظر اونها رو نسبت به خودشون اصلاح کنند.یعنی خیلی هم به اینکه چقدر این تشخیص درست بوده یا نه اهمیت نمیدن یعنی نمیخوان که جور دیگه ای فکر کنند.که بنده حرفی با این گروه ندارم.خودشون اصرار دارن که گرفتاریهاشون بخاطر جنه یا جن عاشق دارن.و فقط با این حرف به خودشون ارامش میخوان بدن.چون دلیل همه ی مشکلاتشون رو همون جن میدونن و خوشون نقش یه قربانی بیگناه رو دوست دارن بازی کنن.این افراد معمولا بفکر راه حل جدی هم نیستن.

⭕.باز کردن بخت

مطالعه بفرمایید☝

اما یگروه دیگه هم هستند که واقعا از مزاحمت جن خسته شدن و هدفشون هم پیدا کردن حقیقت ماجرا و حل مشکله .یعنی اولا واقعا گرفتار هستن و دوما واقعا میخوان از شر این جن خلاص بشن

که چند جمله خطاب به این گروه دارم استدعا میکنم خیلی توجه بفرمایید

عزیزان شما دقیقا دنبال چجور روش درمانی هستید؟!

یبار از خودتون این سوال رو بپرسید که دقیقا دوست دارید چجوری بهتون راهکار بدن که شما بپذیرید که راه حل همینه؟!

خیلی وقتها مراجعه کننده ها نمیدونن چه جوابی میخوان بگیرن ولی هیچ جوابی هم قانعشون نمیکنه.

اگه میخوایید یه نفر پیدا بشه گوش اون جن رو بگیره و با خودش کشون کشون ببره و شما خلاص بشید. که با قاطعیت عرض میکنم محاله چنین اتفاقی بیافته اگر چه خیلی ها ادعا میکنند که بلدن همین کار رو بکنند دلیلشم خیلی سادست.در واقع وقتی صحبت از جن عاشق میشه منظور یک جن بخصوص نیست.همونطور که در اول بحث توضیح دادیم جن وقتی انرژیهای در دسترس رو میگیره و فرد دیگه چیزی نداره که جن بخواد جذب کنه شروع میکنه به بیرون کشیدن انرژی های پنهان فرد.مثلا میترسونه به استرس میندازه.عصبانی میکنه و یا شهوت جنسیش رو تحریک میکنه که با این کار بخش انرژی پنهان فرد هم بالا بیاد و جن جذب کنه..اما این اتفاق که توسط یک جن نمیافته.شاید دهها جن همزمان مشغول این کار بشن.بعد تعدادی برن و تعداد جدیدی بیان.وقتی میگیم جن فلان کارو میکنه منظور نوع جنه نه یک جن خاص.مثل وقتی که میگیم ادم وقتی خسته میشه تشنش میشه.نه اینکه یک فرد بخصوص رو بگیم.منظور ادمی زاده .وقتی هم که میگیم جن وقتی ببینه انرژی ای پیدا نمیکنه شروع به تحریک جنسی میکنه منظور کل جن هایی هستن که به بدن ما دسترسی دارن.

بهتره برای درک موضوع جن رو میکروب تصور کنیم.یا مثلا مثل پشه.که گروهی کار میکنند.

به تبلیغات کاسبها توجهی نکنید که من جن موکل دارم میفرستم میاد جن عاشقت رو میکشه یا چنینو چنان میکنه.همه در حد جذب مشتری کار برد دارن نه بیشتر

پس همچین راه حلی که جواب نخواهد داد.

اگه توقع دارید یه تکه کاغذ بهتون بدن که بزارید زیر سرتون و جن از اون کاغذ بترسه و از شما دور بشه ..گمونم لحن نوشتن بنده خودش کافی بود تا مطلب روشن بشه.هیچ چی مثل نماز جن رو دور نمیکنه وقتی کسی نمازهاش رو میخونه ولی همچنان گرفتار جنیان هستش یک تکه دعا چیکار میتونه بکنه.

البته چند تا دعا و حرز معتبر هست که خوبه و نیاز به کسی هم نداره.هر کس میتونه خودش استفاده کنه.مثلا دعای ابودجانه یا حرز امام جواد علیه السلام .سرج کنید پیدا میشه.

راه حل فقط بستن راه نفوذ جن به بدنه .یعنی تقویت هاله ی نور و انرژی که اطراف هر انسانی هست.ولی بخاطر گناه و ناهنجاری اسیب خورده و حالا جن میتونه ازش عبور کنه.

چند موردی هم که اشاره کردیم در راستای تقویت هاله بود

هاله

هاله بطور کلی با اعمال خیر و هنجارگرا بودن خیر خواه دیگران بودن.و در مرکز توجه مردم بودن تقویت میشه .که در راس اونها اعمال عبادی مثل نماز و توسل به اهل بیت علیهم السلام هستش

و با ناهنجاری هم اسیب میخوره.مثل ناهنجاریهای دینی که گناه گفته میشه.ناهنجاری های فرهنگی و اجتماعی..بیماری های جسمی و روحی هاله رو معیوب میکنه.بحثش مفصله که در همین وب هم بهش پرداخته شده.در کانال تلگراممون هم راحعش صحبت کردیم.

حرف اخر اینکه لطفا در بخش نظرات مشارکت بفرمایید و بازخوردتون رو مرقوم بفرمایید.که علاوه براینکه باعث دلگرمی ما میباشد ،نظرات شما در جهت دادن به مطالب وبسایت برای ما بسیار ارزشمند است.با تشکر

مطالب تکمیلی این بحث در کانال تلگرامی منتشر شده که میتونید مطالعه بفرمایید

کانال تلگرامی

و توصیه های دیگه که در همین وب هم میتونید مطالعه کنید

درمان جن عاشق بخش سوم.بحث دقیق و مهمیه

 

بخش زیادی از احساسات انسان رو جن فعال میکنه و شخصیت انسان شکل میگیره

 

اگه به شما هم گفتن مشکل ماورایی دارید این مطلب رو حتما مطالعه بفرمایید

 

حقیقت بیماریهایی که به جن نسبت داده میشود قسمت دوم جن عاشق

 

از رفتن به این صفحه پشیمان نخواهید شد! کلیک کنید لطفا

 

گرفتاران به جن این پست رو بخونن

نظرات  (۱)

۱۶ اسفند ۰۱ ، ۲۱:۵۵ حامد جلالی مقدم

مفیدبود

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی