نگاهی متفاوت به شیطان از منظر قران و روایات

شیطان موجودی نام اشنا اما مبهم .! موجودی که علارقم معروفیت حضورش کمتر حس میشود سعی داریم نمود شیطان در زندگی را بیشتر شناسایی کنیم

نگاهی متفاوت به شیطان از منظر قران و روایات

شیطان موجودی نام اشنا اما مبهم .! موجودی که علارقم معروفیت حضورش کمتر حس میشود سعی داریم نمود شیطان در زندگی را بیشتر شناسایی کنیم

کمتر کسی را میتوان در سرتاسر جهان پیدا کرد که از شیطان استقبال کند و با اختیار خودش از او پیروی کند اما در عمل کمتر کسی را میتوان پیدا کرد که در راه شیطان نباشد یا لااقل سابقه ی این گرفتاری را نداشته باشد.تشخیص مواردی که تحت تاثیر شیطان هستیم و تحلیلی صحیح از نحوه ی فعالیت شیطان و چگونگی اثر پذیری انسان از شیطان موضوع بحث این وبسایت است

دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
آخرین نظرات
  • ۱۶ اسفند ۰۱، ۲۱:۵۵ - حامد جلالی مقدم
    مفیدبود

۳ مطلب در آبان ۱۴۰۱ ثبت شده است

تعریف جن عاشق

علارقم مشابهت مطالب با پستی که در وبلاگ دیگه ای منتشر کردم اما تفاوتهای زیادی در متن وجود داره.از مطالعه ی هر دو پست  نکات بیشتری حاصل میشه .

جن عاشق به چه ماجرایی اشاره داره..؟! بهتره اول راجع اینکه دقیقا به چی میگن جن عاشق و نشانه هاش چیه صحبت بکنیم.تا بعد بریم سر درمانش.چون شاید اصلا مشکلی که الان باعث اذیت شده جن عاشق نباشه .

بطور خلاصه به جنی که باعث تحریکات جنسی در بیداری میشه میگن جن عاشق.دقت کنید در بیداری بودنش مهمه..همه ی مردم خوابهایی میبینن که تحریکات جنسی دچار میشن.و اتفاقا به اینجور خوابها هم میگن خواب شیطانی .و کسی که بخاطر دیدن این خواب جنب بشه رو میگن طرف شیطانی شده.این اصطلاح عامه که قدیمیها میگفتن.یعنی اصلا نشانه ی داشتن مشکل نیست و همه ی مردم کمو بیش تجربه میکنن.که علت پزشکی هم داره .گاهی در افراد مجرد مایع منی بیش از حد در بدن جمع میشه و اماده ی تخلیه شدنه که در خواب این اتفاق میافته و کاملا هم عادیه.و معمولا تا زمان ارضای جنسی فرد در خوابه و خواب میبینه و لحظه ی خارج شدن منی از خواب بیدار میشه و ماجرا هم تموم میشه .

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ آبان ۰۱ ، ۱۹:۲۰
مهدی حیدری

شکر گذاری و مزاحمت جن

شاید در نگاه اول عنوان پست عجیب باشه..جن چه ربطی به شکر گذاری داره.!؟ ولی داره.نه تنها ربط داره که از اصلی ترین دلایل مزاحمت اجنه به انسانها عدم شکر گذاری و روحیه ی شاکر بودنه.

در واقع باید بستر حضور جن فراهم شده باشه تا اجنه بتونن وارد حریم شخصی انسانها بشند یکی از این زمینه ها روحیه ی ناراحت و غم و غصه دار بودن مردمه..

اصلا چه بسا بشه اینطور ادعا کرد که غم و غصه جزو اصلیترین دلایل مزاحمته اجنه ست.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ آبان ۰۱ ، ۱۴:۰۵
مهدی حیدری

همزاد چیست.واقعیت همزاد.قرین و همزاد .دفع همزاد.کشتن دعای همزاد.همزاد.همزاد شرور .همزاد جنی

همزاد قوی.کشتن همزاد.چگونه همزادم را کنترل کنم.چگونه همزادم را دفع کنم.همزاد چیست.چگونه قرین خود را ضعف کنم.همزاد فعال

همزاد

قطعا انسان همیشه از طرف شیطان و سایر جنیان تحت نظر بوده و خواهد بود.

تمام ادیان هم نسبت به خطر شیطان هشدار دادن.هیچ محدوده ای هم نمیشه برای فعالیت شیطان تعریف کرد(از جهت تنوع موضوع).در همه جا میتونه نفوذ کنه .هم در باورها و هم در اعمال(با نفوذ در احساسات)اما اینکه چجور دخالتی میکنه و انسان چیکار باید بکنه بحث هستش.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۴ آبان ۰۱ ، ۱۵:۲۴
مهدی حیدری